Nasza historia

  • 2001

    Pierwszy Butik

    1st-butik

    Pierwszy sklep pod nazwą Butik powstał w 2001 r. w Warszawie i do dziś jest prowadzony przez tego samego kontrahenta, doskonale prosperując. Nasz pierwszy salon pokazuje całą naszą historię – to, jak zmieniliśmy się na przestrzeni blisko 15 lat, ile pracy musieliśmy włożyć w to, by być dzisiaj tu, gdzie jesteśmy cały czas wierni naszej filozofii w zakresie zarządzania modą. To jednak, na co stawiamy, to ciągły rozwój.

  • 2005

    Ponad 100 salonów stacjonarnych

    2005

    W tym okresie skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na rozwijaniu sieć sklepów stacjonarnych, co pozwoliło nam osiągnąć w szczytowym momencie liczbę 160 punktów w całej Polsce.

     

    Wciąż systematycznie poszerzamy naszą ofertę o nowe lokalizacje, za każdym razem przywiązując wagę do tego, by samo położenie sklepów wysoko pozycjonowało naszą markę. Wszystkie salony marki Butik I Like! znajdują się w prestiżowych lokalizacjach: w centrach i galeriach handlowych albo przy reprezentatywnych dla miast ulicach. Poza wyborem optymalnej strefy handlowej dbamy o przystosowanie punktu sprzedaży do wizerunku marki. Nad aranżacją wnętrz pracują doświadczeni projektanci. Ekskluzywnie zagospodarowana powierzchnia blisko 124 metrów kwadratowych w Centrum Handlowym Wileńska w Warszawie jest tego najlepszym przykładem.

  • 2007

    Spółka Trend & Fashion Group

    2007

    W 2007 r. firma została pomyślnie przekształcona w spółkę Trend & Fashion Group sp. z o.o., w ramach której do dziś prowadzimy całą naszą działalność. Zmiana formy prawnej była podstawą do usprawnienia dotychczasowego modelu biznesowego, dzięki któremu już w 2008 r. odnotowaliśmy zwiększenie zasięgu sprzedaży stacjonarnej i internetowej (odpowiednio o 18% i 35% w stosunku do roku poprzedniego).

  • 2009

    Nowe linie

    2009

    Od 2009 r. zapoczątkowaliśmy wyodrębnianie osobnych linii z kolekcji oferowanej przez Butik I Like!. Obecnie w ramach marki  funkcjonują trzy oddzielne brandy: Rue Paris, Forever Pink i For Fitness You Can. Każda z marek jest dedykowana innej grupie kobiet i uwzględnia ich odmienne potrzeby, aspiracje oraz zróżnicowany styl życia. To jednak, co łączy wszystkie nasze linie odzieżowe, to ukierunkowanie na najnowsze trendy, funkcjonalność i brak kompromisów, jeśli chodzi o jakość.

     

    Pojawieniu się nowej kolekcji za każdym razem towarzyszy szeroka kampania marketingowa i profesjonalna sesja studyjna oraz plenerowa. Maroko, Cypr, Hiszpania czy Egipt – to tylko niektóre z miejsc, w których tworzyliśmy lookbooki naszych marek na kolejny sezon.

  • 2012

    Limitowane kolekcje

    2012

    W 2012 r. wprowadziliśmy na rynek limitowaną edycję ubrań z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Linia sportowych koszulek cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy podjąć podobne działania w przyszłości. Dużym sukcesem okazała się choćby współpraca ze stacją 4fun.tv, w ramach której powstała linia bluzek „Youth, Music, Freedom” inspirowana muzyką i lifestylem.

  • 2014

    Media społecznościowe

    2014

    Z całą pewnością możemy stwierdzić, że rok 2014 był dla nas rokiem mediów społecznościowych. Wraz z przejęciem przez spółkę Trend & Fashion Group funkcjonującego już od 2005 r. sklepu internetowego www.eButik.pl zmienił się także model komunikacji z Klientem. Poza prowadzonym od kilku lat w serwisie Facebook fanpage’em sklepu Butik I Like! w kanałach social media pojawiły się również marki Rue Paris, Forever Pink i For Fitness You Can. Odnotowaliśmy zdecydowany wzrost zaangażowania i lojalności naszych Klientów.

  • 2015

    Rozwój marek

    2015

    Aktualnie koncentrujemy się zarówno na dalszym rozwoju multibrandowego sklepu internetowego, jak również na umacnianiu pozycji na rynku lokalnym. Cały czas pracujemy nad strukturą portfela marek, różnicując markę główną Butik I Like! od naszych submarek: Rue Paris, Forever Pink, For Fitness You Can. W najbliższym czasie planujemy w pełni uruchomić sklep internetowy pod szyldem marki Rue Paris. Kolejnym z celów jest otwarcie odrębnych butików sygnowanych nazwą marki Rue Paris.